Crusar należy do ścisłej czołówki wyspecjalizowanych firm spedycyjnych na polskim rynku. Firma zapewnia swoim klientom wsparcie w obszarze transportu drogowego, lotniczego, morskiego oraz magazynowania towarów. W swojej działalności zespół Crusar kładzie bardzo duży nacisk na profesjonalną obsługę, doradztwo oraz terminowość podjętych zleceń. W związku z tym kierownictwo spółki stale poszukuje metod na dalszą optymalizację procesów, w ramach której zrealizowaliśmy między innymi robotyzację rozliczeń transportowych.
Carefleet S.A. jest jedną z wiodących polskich firm w obrębie finansowania zakupu oraz zarządzania flotą samochodów. Wspólnie z zespołem Carefleet wypracowaliśmy model wdrożenia robotyzacji w następujących obszarach:
MPWiK S.A. Wrocław już od ponad 65 lat jest odpowiedzialne za rozwój i utrzymanie miejskich wodociągów i kanalizacji. Jest to związane z realizacją wielu skomplikowanych projektów – również w segmencie back office dla którego wdrożyliśmy automatyzację RPA w następujących obszarach:
Mine Master jest jednym z czołowych producentów specjalistycznego sprzętu górniczego – w tym górniczych maszyn wiertniczych i kotwiących niezbędnych w celu realizacji prac górniczo-kopalnianych oraz tunelowania. Tego typu działalność wiąże się z koniecznością zachowania ogromnej precyzji i szybkości realizacji zamówień dla kontrahentów. W ramach optymalizacji procesów związanych z obsługą kontrahentów wdrożyliśmy następujące projekty RPA:
TIM S.A to spółka charakteryzująca się 25-letnim, prężnym rozwojem w branży dystrybucji i handlu narzędziami oraz produktami elektrotechnicznymi. W dobie Klienta 3.0 firma stale stawia na optymalizację procesów wewnętrznych oraz innowacyjne rozwiązania biznesowe. Obecnie TIM S.A. posiada jeden z największych, branżowych sklepów internetowych w Polsce, który jest odpowiedzialny za generowanie ponad 70% przychodów firmy. W ramach współpracy z zespołem TIM zrealizowaliśmy wdrożenie robotyzacji w obszarze księgowym – m.in.
IMPEL Business Solutions to spółka należąca do czołówki branży BPO w obszarze księgowo-finansowym oraz kadrowo-płacowym. Obsługuje w sumie ponad 150 aktywnych klientów oraz rozlicza każdego miesiąca ponad 80 000 pracowników. Firma stanowi również Centrum Usług Wspólnych dla Grupy Kapitałowe IMPEL, liczącej 65 spółek z różnych branż i należącej do grona największych pracodawców w Polsce. Tak duża skala działalności pozwoliła na osiągnięcie znakomitych rezultatów w obrębie standaryzacji i robotyzacji następujących procesów backoffice: